Nina Reichter "Ostatnia spowiedź tom II"

Udostępnij ten post

Tytuł: "Ostatnia spowiedź tom II"
Autor: Nina Reichter
Wydawnictwo: Novae Res
Liczba stron: 370
Moja ocena: 4/6

Po przeczytaniu pierwszej części, która w jakiś sposób mnie zaciekawiła, postanowiłam sięgnąć po kolejny tom słynnej "Ostatniej spowiedzi". Byłam ciekawa jak potoczyły się dalsze losy Bradina i Ally i jakie nowe zakręty życiowe przygotowała im autorka.

Wydawać by się mogło, że życie Ally i Bradina w końcu wyszło na prostą. Niestety, chłopak zostaje postrzelony podczas koncertu. Na dodatek uważa, że Ally ma romans z jego starszym bratem Tomem. Szczęście dziewczyny legło w gruzach. Postanawia po raz kolejny uciec z życia Bradina. Jednak czy można uciec z życia osoby bez której nie można żyć? Czy Bradin wybaczy Ally i zechce jej wysłuchać? Czy to prawda, że Ally miała romans z Tomem? Czy miłość zwycięży?

Po raz kolejny wpadłam w wir "Ostatniej spowiedzi". Książki, która nie ma w sobie nic nadzwyczajnego, a jednak jakimś dziwnym sposobem sprawiła, że chłonęłam ją bardzo szybko. Po raz kolejny postać Ally strasznie działała mi na nerwy, zaś Toma intrygowała. Oprócz tego strasznie irytowała mnie relacja Ally i Bradina - "dobrze, źle, dobrze, źle" i tak w kółko. Męczą mnie takie sytuacje, a już szczególnie gdy są tak infantylne. Jednak coś sprawia, że ta książka przyciąga - nadal nie wiem co. Niemniej jednak jest to dobra książka dla nastolatków lub osób, które lubią historie miłosne. Język autorki jest plastyczny i prosty w zrozumieniu. Książkę czyta się szybko i nawet z małym dreszczykiem emocji 'co będzie dalej?'.

"Ostatnia spowiedź tom II" to dobra kontynuacja, która nie zawiedzie miłośników pierwszej części. Jednak tym, którzy szukają w książce bardziej dojrzalszej historii miłosnej radzę szukać czegoś innego. Mimo wszystko, polecam.

8 komentarzy :

  1. Bardzo przyjemnie spędziłam czas w jej towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w końcu za nią zabrać ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam - również polecam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama się sobie dziwiłam, że te obie częsci az tak mi sie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede mną na razie pierwsza część... Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw poszukam tomu pierwszego

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jednak czy można uciec z życia osoby bez której nie można żyć?"- utknęło mi to zdanie w głowie :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji:)

    OdpowiedzUsuń