Małe podsumowanie :)

Udostępnij ten post

Za ponad 9 godzin, będziemy świętować nadejście 2013 roku. Z tej okazji postanowiłam podsumować moją działalność na blogu. Jestem tu od połowy kwietnia, więc Pokój pełen dusz pełnego roku jeszcze nie obchodził. Na tę chwilę statystyki przedstawiają się następująco:

Liczba przeczytanych książek w 2012 r.: 97 (a tak chciałam dojść do 100!)
Liczba zrecenzowanych książek: 71
Licznik odwiedzin: 7918
Obserwuje mnie: 78 osób
Liczba komentarzy: 837
Najczęściej odwiedzany post: ciepło/zimno happysadu, a zaraz za nim Cień wiatru
Nawiązałam współpracę z: Illuminatio i Studio Astropsychologii

Za wszystkie odwiedziny, komentarze, dodanie mojego bloga do obserwowanych serdecznie dziękuję! Jednak nic mnie tak nie uszczęśliwia jak poznanie Was, Waszych blogów, opinii i ciepłych wymian zdań. Na samym początku myślałam, że nikogo tu nie poznam. Uwielbiam czytać Wasze blogi i czuję się w blogosferze jak w domu pełnym przyjaciół :)

Książki, które mnie zaskoczyły w pozytywny sposób to zdecydowanie seria Cmentarz Zapomnianych Książek, Igrzyska Śmierci oraz Akademia Wampirów. Oczywiście jest wiele innych książek, które były bardzo dobre, ale te trzy serie wryły mi się w pamięć bardzo głęboko i skradły moje serce.




Jedną z najgorszych książek jaką przeczytałam w tym roku był Pielgrzym Paulo Coelho. Kiedyś lubiłam tego autora, ale nasze stosunki się oziębiły.

W nadchodzącym roku chciałabym w końcu zapoznać się z twórczością sióstr Bronte, Katarzyny Michalak, Neila Gaimana i Jane Austen. Chcę postawić na klasykę i poważniejszą literaturę. W międzyczasie zapewne będę czytała jakieś paranormale bo są to książki ciekawe, ale i niewymagające. Łatwo mnie odprężają i szybko zapominam o rzeczywistości przy ich czytaniu. Oprócz tego chciałabym zapoznać się z kryminałami skandynawskimi bo jak na razie mam ich za sobą bardzo mało.

A Wam wszystkim chcę życzyć udanej zabawy sylwestrowej. Dużo radości, miłości, zdrowia i szczęścia w Nowym Roku. Abyście nadal czytali, prowadzili blogi i inspirowali innych. Oprócz tego dużo spokoju, spełnienia marzeń i prawdziwych przyjaciół wokół siebie. Wszystkiego dobrego! :)

10 komentarzy :

  1. Również życzę ci wszystkiego najlepszego w 2013 i udanej zabawy sylwestrowej :) Bardzo ładne podsumowanie! Jesteś na blogsferze miesiąc dłużej ode mnie xd Bardzo dużo książek w ciągu roku przeczytałaś :o
    Przy okazji zapraszam do mnie, na ostatnią notkę w tym roku :cc

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Cmentarza Zaginionych Książek przeczytałam tylko Cień wiatru i Więźnia nieba. Ale przymierzam się też do Gry anioła i serii Igrzyska Śmierci. A co do Akademii Wampirów raczej nie sięgnę. Mam złe doświadczenia ze współczesnymi wampirami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo!
    Życzę kolejnego owocnego roku! :D

    I szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję podsumowania :) świetne wyniki :)
    życzę Ci wszystkiego, co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku
    żeby spełniły się wszystkie Twoje marzenia oraz żebyś dała radę wypełnić wszelkie noworoczne postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę wyniku! Mnie również podobają się książki Zafona, ale dwie pierwsze zdecydowanie bardziej niż trzecia :) "Igrzyska śmierci" mnie intrygują, myślę, że złapię się na nie w nowym roku. Co do skandynawskich kryminałów to warto się z nimi bliżej zapoznać, ja swego czasu wsiąkłam na całego, i jeszcze mi nie przeszło.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również "Igrzyska śmierci" pozytywnie zaskoczyły, szczególnie pierwsza część.
    P.s.Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda Ci sie dobić do 100 przeczytanych książek :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. 97 książek to bardzo dobry wynik :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! Postanowienia książkowe na 2013 rok mamy podobne :) Życzę abyś je zrealizowała!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wyniki!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników i życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego! :)

    OdpowiedzUsuń