Doreen Virtue, Radleigh Valentine, Steve A. Roberts "Anielski Tarot"

Udostępnij ten post

Tytuł: "Anielski Tarot"
Autor: Doreen Virtue, Radleigh Valentine, Steve A. Roberts
Tytuł oryginału: "Angel Tarot Cards"
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Liczba stron: 171 + 78 kart
Do kupienia: talizman
Moja ocena: 6-/6

Nigdy nie miałam styczności z tarotem, aż do tej chwili. Zawsze ciekawiło mnie wróżenie z kart i to czy wróżba choć trochę zgadza się z tym co się dzieje w naszym życiu. Przyznam, że do "Anielskiego Tarota" podeszłam z rezerwą, ale już na wstępie oznajmię iż całkowicie mnie do siebie przekonał.

Na samym początku chciałam napisać, że bez Stevego Robertsa i jego cudownych ilustracji, ten tarot by nie powstał. Dzięki wyobraźni i pracy jaką włożył w powstanie kart, mamy na czym zawiesić oko. Oczywiście "Anielski Tarot" nie powstałby bez Doreen Virtue i Radleigha Valentina, którzy zajęli się całą resztą.
W zestawie znajduje się 78 kart i poradnik. Całość znajduje się niewielkim pudełku, które robi pozytywne wrażenie.

Podręcznik zaczyna się od wyjaśnienia jak postępować z kartami. Dowiemy się czym jest Tarot, jak oczyszczać karty i jak z nich korzystać. Następnie mamy opis każdej karty, które są podzielone na Arkana Wielkie i Arkana Małe oraz na żywioły do których należą. Nad każdym opisem karty widnieje jej miniaturka, która ułatwia nam jej rozpoznanie.
Karty są podzielone kolorami. Arkana Wielkie mają kolor fioletowy i są ponumerowane (od 0 do 21). Ponadto na górze znajduje się nazwa karty, a pod nią nazwa Archanioła. Pod obrazkiem, który zajmuje prawie całą kartę, widnieje krótkie wyjaśnienie co ona oznacza. Arkana Małe podzielone są według żywiołów: ogień, woda, ziemia i powietrze. Cała talia ozdobiona jest złotymi brzegami, co daje ciekawy efekt.

Wielkim plusem talii jest to, że ma niewielki rozmiar. Całość można spokojnie włożyć do torby lub plecaka. Co najciekawsze nie trzeba się martwić, że karty się wygną gdyż znajdują się w twardym pudełku, które doskonale je chroni. Na dodatek karty są pięknie zrobione i ozdobione, a podręcznik jest przejrzysty i treściwy.

Moim zdaniem warto zapoznać się z "Anielskim Tarotem". Intrygujący jest fakt, że łączą dwie sfery: magię i religię. To bardzo ciekawe i niecodzienne, szczególnie w tarocie. Jednak po zapoznaniu się z podręcznikiem to połączenie będzie dla Was jasne. Polecam te karty każdej osobie, która otwarta jest na świat i nie boi się nowości.

Za możliwość zapoznania się z kartami dziękuję:

8 komentarzy :

  1. Mam, jestem ogromnie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarot to zupełnie nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie interesuje mnie Tarot ;d
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie dla mnie ;)
    PS Mogłabym Cię prosić o naciśnięcie lubię to i pomoc w konkursie ?:) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=292627074191650&set=a.292627037524987.67726.137706649683694&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat kart do tarota nie mam, ale poszukuję swojej idealnej talii. Chyba zacznę się w to bawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tarotem chętnie bym siękiedyś zaznajomiła, coby wróżyć znajomym dla zabawy :D
    Pięknie tu u Ciebie i do tego jesteś z mojego województwa! :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam czy książka tarot anielski+78 kart jest dostępna?

    OdpowiedzUsuń