Nowe nabytki, czyli mały stosik.

Udostępnij ten post

Cześć wszystkim! Dzisiaj nie będzie recenzji, ale mam dla Was mały stosik, który kupiłam za ostatnie pieniądze i teraz będę jeść okruszki jak gołębie ;) Nic nie poradzę, że gdy mam pieniądze muszę wydać je na książki. W sierpniu mam zamiar dokupić parę książek do serii i nabyć nowe, które mnie interesują no i muszę je mieć. Więc oto przedstawiam Wam moje nabytki (z góry przepraszam za jakość, ale siostra zabrała aparat za granicę i telefon to mój jedyny ratunek):


Od góry:
  • Tahereh Mafi Dotyk Julii - bardzo dobrze promowana, więc jak mogłabym nie skorzystać i nie kupić jej? Zresztą przyciąga mnie sam opis i okładka, więc musiałam!
  • Lauren Oliver Delirium - same pozytywne recenzje, ładna okładka, ciekawa (tak myślę) fabuła więc must have!
  • Bettina Belitz Pożeracz snów - polowałam na nią od dłuższego czasu i w końcu udało się :)
Brakuje jeszcze Gry anioła Zafona na którą muszę czekać gdyż skończył się nakład. Dodatkowo na stosik trafi jeszcze Koniec pieśni Wojciecha Zembatego, Mechaniczny Anioł Cassandry Clare i znając życie wpadnie jeszcze coś po drodze ;) Gorzej z czytaniem bo jestem do tyłu, ale nadrobię. Obecnie czytam Nawiedzony dom. Opowiadania zebrane Virginii Woolf i muszę przyznać, że to dość ciekawa lektura.

Życzę Wam mole miłego czytania i dobrze wykorzystanych wakacji!

14 komentarzy :

  1. "Delirium" czytałam i mam nadzieję, że spodoba Ci się tak bardzo jak mi, bo naprawdę jest świetna! :) A na "Dotyk Julii" mam ochotę, tyle recenzji pozytywnych już przeczytałam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pożeracz snów" czeka na półce na swą kolejkę
    na "Delirium" i "Dotyk Julii" sama poluję :)
    "Grę anioła" dawno czytałam :)
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwóch pierwszych pozycji Ci zazdroszczę! Czekam na recenzje z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wszystkich książkach słyszałam, tak więc: miłęgo czytania! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Delirium" czytałam i szczerze polecam, a na "Dotyk Julii" sama mam wielka ochotę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, wszystkie planuje przeczytać. Chętnie podkradłbym Ci ten stosik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i stosik jest mały, ale chętnie zgarnęłabym całą trójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wszystkiego :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Dotyku Julii i Delirium baaardzo :3 Pożeracza snów mam od dawna i go nie przeczytałam jeszcze :DD Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Dotyku Julii" :)
    "Delirium" ostatnio skończyłam czytać i jestem pewna, że Ci sie spodoba, świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym ci coś podkradła. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Delirium" mam ;)
    "Dotyk Julii" mieć muszę!
    aaaa o "Pożeraczu snów" wcześniej nie słyszałam ^^"
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie książki mam za sobą i naprawdę mi się podobały, więc czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń