Początek.

Udostępnij ten post

Pierwszy post na tym blogu. Powinnam się przedstawić więc napiszę tylko, że mam na imię Patrycja, a w październiku skończę osiemnaście lat. 
Dlaczego założyłam bloga? Może dlatego, że chcę dzielić się swoimi opiniami o książkach, trochę ponarzekać na swój los, a czasami wyrzucić coś z siebie. Przecież nie można tłumić w sobie emocji prawda? Nie robię tego nigdzie więc zrobię to tu. Mogę wydawać się Wam czasem za poważna, zadzierająca nosa, wszystko wiedząca i uwaga możecie mieć rację - nikt nie jest ideałem. Tak naprawdę jestem miła, po prostu czasem jestem nieufna i dlatego przywdziewam maskę osoby oschłej. 
Mam nadzieję, że nie będę Was zanudzać swoimi gadkami, moje spostrzeżenia co do książek będą Wam się podobać i będą mnie tu czasem odwiedzać osoby (z góry zakładam, że ktoś tu wejdzie). Jak na sam początek tyle wystarczy. Nie operuję jeszcze dobrze blogspotem więc muszę powoli się nauczyć.
Miłego dnia! :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz